سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزى را با دادن صدقه فرود آرید . [نهج البلاغه]
 
شنبه 98 آبان 11 , ساعت 4:39 عصر

تولید و فروش لوله های تولیدی در فشار 4 الی 16 بار و از قطر 20 الی 400 میلیمتر در شاخه های شش متری تولید می گردد.

نمایندگی فروش محصولات تولیدی کارخانجات سمنان, گلپایگان, پلی گستر

تهیه ملزومات پروژه ها شامل زانو، سه راهی، درپوش، دریچه بازدید، کوپلینگ، منهول، شیرهای یکطرفه، استاپر، تبدیل های هم مرکز و غیر هم مرکز، چهارراه برای شبکه های فاضلاب خانگی و شهری

درباره لوله پلیکا

پی وی سی پس از پلی اتیلن یکی از پر مصرف ترین مواد پلاستیک است. مدت زیادی است که این مواد به عنوان ماده ای رشد یافته مورد توجه قرار گرفته است و با تمامی صحبت هایی که در مورد آن مطرح بوده و هست، و به رغم وجود محدودیت های گوناگون در استفاده از آن، آینده ای همراه با رشد اقتصادی برای این ماده تصور می شود.

گرچه مسایل زیست محیطی، تصویری ناخوشایند از« پی.وی.سی» را در اذهان مجسم نموده است? ولی باید اذعان داشت که این نکته در مورد اکثر مواد پلاستیک صادق است و آنچه که مهم و لازم به رعایت خواهد بود? توجه ویژه و دقیق به هنگام تولید? فرآیند و بازیابی ضایعات ناشی از محصولات« پی.وی.سی» است.

در زمان حاضر این ماده پر مصرف در بسیاری از کشورهای جهان و از جمله ایران تولید می شود? و نو آوری های بسیار در جهت بهینه سازی شکل دهی و اقتصاد تولید این ماده انجام پذیرفته? و می پذیرد.

در میان گونه های مهم شاخص مواد پلاستیک? گونه ای که به شکل های گوناگون و ویژگی های متنوع تولید می شود? بی تردید«پی.وی.سی» است. تقریبا 90% پی.وی.سی تولید شده در جهان توسط یکی از سه فرآیند اکستروژن? کلندرکاری و قالب گیری تزریقی به محصول نهایی تبدیل می گردد. بیشترین مقدار پی.وی.سی اکسترود شده? در ساخت انواع لوله های آب تحت فشار? لوله های مجاری آب و فاضلاب به کار می رود.

لوله پلیکا با داشتن بالاترین خواص فنی و مکانیکی نیازهای اقتصادی و محیطی مناسبی را در دنیای امروز فراهم می نمایند. موارد مصرف افزودنی های تولیدی در این زمینه به شرح زیر می باشد .

فروش لوله پلیکا آبرسانی، لوله فاضلاب فشرده، لوله های با هسته فوم، لوله های خرطومی زه کشی، داکت های کابل و غیره.

به کارگیری افزودنی های پی وی سی در پروسه تولید لوله و اتصالات رفتار و خواص ویژه ای ایجاد نموده و سبب ارتقاء خواص مکانیکی و طول عمر بیشتر محصول میگردد . این افزودنی ها با در نظر گرفتن نیازهای تک تک مشتریان ، تامین و تولید شده و همواره تاکید و تمرکز خاص بر مشتری محوری و تولید محصولی با کیفیت و یکنواخت وجود دارد محصولات تولیدی در ایران به صورت پودر ، گرانول ، قرص ، مایع و … به صورت One Pack عرضه می گردد.

موارد مصرف لوله پلیکا:

فاضلابهای خانگی

شهری و صنعتی

شبکه های آبرسانی تحت فشار

شبکه های برق

مخابرات

برای مشاهده بیشترمحصولات به سایت زیرمراجعه نمایید.

http://pabco.co


شنبه 98 آبان 11 , ساعت 4:30 عصر

ورق طرح سفال پوششی است که جهت استفاده در سقف های شیروانی ،آلاچیق ، پمپ بنزین و سر در ساختمان به کار می رود. ورق موجدار طرح سفال ورقی بسیار سبک است که جنس فلزی دارد و دور نمایی از سفال را ایجاد می کند با این تفاوت که بسیار سبک تر ، ایمن تر از سفال بوده و مشکلات سفال شامل شکستگی، پوسیدگی و غیره را ندارد . سقف شیبدار فلزی نام دیگری از این نوع پوشش است.

این محصول ورق رنگی است که با بکارگیری ورق های گالوانیزه، تایل های قادر به تحمل بیش از 720 درجه سانتیگراد حرارت می باشند. ورق طرح سفال در دو نوع جنوا که طول آن متغییر و عرض آن یک متر است و پالرمو است.

سقف طرح سفال دارای مزیت های مانند:

ماندگاری بالای رنگ و فرم در برابر دما و رطوبت

صرفه اقتصادی و قیمت مناسب

مقاومت بالا در برابر طوفان

سبکی وزن

انواع رنگ ورق های طرح سفال همانطور که در تصاویر انتهای صفحه مشاهده می کنید رنگبندی زیادی دارد مانند :

سفید، زرد، نارنجی، قهوه ای شکلاتی، قرمز، قهوه ای روشن، سبز، آبی آسمانی

برای مشاهده دیگرمحصولات به سایت زیرمراجعه نمایید.

https://chicroof.com


شنبه 98 آبان 11 , ساعت 4:21 عصر

ورق آندولین یک سیستم قوی پوششی سقف است که از ترکیب خالص الیاف طبیعی که در جریان تولید طی یک روش مخصوص بیتومن به ورق ها تزریق شده و از درون رنگ می پذیرند، تولید می شوند. به همین امر با محیط سازگاری خوبی دارند. آندولین راه حل بسیار خوبی برای داشتن سقفی سبک و مقاوم برای هر محیطی مثل باغ ویلا، باغ وحش، دهکده های ساحلی، ویلاها و ساختمان های صنعتی می باشد.مواد تشکیل دهنده ی پوشش سقف آندولین همانگونه که گفته شد بیتومن (نوعی قیر) و سلولز هستند که در فشار و دمای بالا بارزین های مخصوص تولید می شوند. به طوریکه در سخت ترین شرایط جوی و محیطی رنگ آن ثابت باقی می ماند. این پوشش تولید کشور فرانسه است و دارای سابقه ای 70 ساله در اروپاست که با پیشرفت تکنولوژی دائما در حال به روز رسانی است.

ویژگی های سقف آندولین

نصب سریع

ضد آب

وزن سبک

مقاوم در برابر باد

سازگار با محیط زیست

آندولین دارای مقاومت فیزیکی بسیار بالایی است و از جمله ورق های پوششی سقف های شیبدار است. سازگار با محیط زیست است و نیاز به رسیدگی زیادی ندارد. ورق ها در هنگام نصب همپوشانی بسیار زیادی با هم دارند در نتیجه نصب سقف آندولین به کمک ابزاری ساده بسیار راحت و سریع است . 

پوشش سقف آندولین با طراحی جذاب و زیبا با 3 رنگبندی گرم و طبیعی خاص، تولید می شود که می توانید در زیر رنگبندی آنها را مشاهده کنید.

رنگبندی سقف آندولین

آندولین قرمز

آندولین قهوه ای

آندولین سبز

شرکت مدرن بام به دلیل توجه داشتن ویژه به محصولات تولیدی خود و در جهت نصب عالی و بدون عیب و نقص محصولات بر روی سقف ساختمان، از بهترین و باکیفیت ترین لوازم جانبی مختص به هر نوع پوشش سقف استفاده می کند.

برای مشاهده دیگرمحصولات به سایت زیرمراجعه نمایید.

https://modernbam.com


شنبه 98 آبان 11 , ساعت 4:5 عصر

یونولیت سقفی در واقع بلوک های سقفی ساخته شده از پلی استایرن انبساطی کند سوز می باشد . 

همانطور که از نام این محصول پیداست از یونولیت های سقفی در سقف ساختمان ها استفاده می شود و این محصول جایگزین مناسبی برای سقف هایی با بلوک های سفالی و آجری می باشد . 

خواص بی نظیر مانند وزن  سبک و سرعت و سهولت اجرا و عایق بودن یونولیت سقفی برای دما و حرارت و صدا باعث  رشد بی نظیر استفاده از این مواد در سقف ساختمان ها شده است . 

یونولیت حامد تولید کننده انواع یونولیت سقفی در سایز های مختلف و دانسیته های متفاوت در ایران بوده و آماده عرضه کلیه محصولات یونولیتی برای ساختمان ساز ها و انبوه سازان محترم می باشد

برای مشاهده دیگرمحصولات به سایت زیر مراجعه نمایید.

http://yonolit-hamed.com


شنبه 98 آبان 11 , ساعت 4:2 عصر

برای پلاک خوانی و تشخیص پلاک می بایست از دوربین خاصی استفاده نمود که دارای المان ها و مشخصات مخصوص پلاک خوانی باشند. اندازه سنسور، سرعت شاتر وحسگر رفع ضد نور (WDR) از جمله آپشن هایی هستند که یک دوربین مداربسته پلاک خوان باید دارا باشد. شایان ذکر است دوربین پلاک خوان دوربینی است که در تمامی ساعات شبانه روز قادر به تشخیص پلاک باشد و کاربر در هر کجای تصویر بازپخش، آن را متوقف کرد پلاک کاملا قابل قرائت باشد

برای مشاهده دیگرمحصولات به سایت زیرمراجعه نمایید.

https://rdsiran.com


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ