سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جبرئیل همراه هفتاد هزار فرشته پس از نمازظهر نزدم آمد و گفت : . . . ای محمّد ! هرکس با جماعت بودن را دوست داشته باشد، خداوند و همه فرشتگان دوستش خواهند داشت . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 94 مهر 18 , ساعت 10:31 صبح

جیمیل قابلیت جدیدی را این هفته عرضه کرده است که می توانید ارسال کننده ایمیل های اسپم را بلاک کنید و از شر ایمیل های مزاحم راحت شوید.

سرویس ایمیل جیمیل ویژگی‌ جدیدی را فعال کرده است که مورد تقاضای بسیاری از کاربران بود. حالا کاربران می‌توانند دکمه بلاک را در جیمیل خود فعال کنند همچنین می‌توانید نمایش و دیدن پیام‌ها از کسانی که مزاحم هستند یا برایتان مشکلی ایجاد می‌کنند را متوقف کنید.

3614432 520

 

بلاک کردن افراد مزاحم مسیری راحت و دو مرحله‌ای دارد که مستقیما پیام‌های این افراد را به بخش اسپم می‌فرستد. در کنار امکان بلاک گزینه‌ "unsubscribe" در اپلیکیشن های جیمیل فعال شده است. از طریق این امکان می‌توانید مستقیما روی نسخه موبایل از گروه ایمیلی که تمایل ندارید خارج شوید.

برای فعال کردن هر دو امکان به قسمت بالای سمت راست ایمیل بروید و روی سه نقطه کلیک کنید. پس از باز کردن این منو بر روی موبایل می‌توانید گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. اگر بعد از بلاک کردن فرستنده‌ای پشیمان شدید می‌توانید به بخش تنظیمات جیمیل رفته و آن‌ها را به حالت اول برگردانید.


شنبه 94 مهر 18 , ساعت 10:30 صبح

سامسونگ از حضور یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصولات صوتی خود در ایران خبر داد. سیستم صوتی بی‌سیم سامسونگ که با نام اسپیکر 360 معرفی شده است، این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا در هرکجای اتاق که هستند صدا را با کیفیتی فوق‌العاده و بدون هیچ افت سیگنالی دریافت کنند. این سیستم صوتی بی‌سیم از تکنولوژی انحصاری انتشار حلقه‌ای صدا بهره برده و می‌تواند صدا را به صورت یکنواخت در تمامی جهات منتشر کند. در گذشته بهترین سیستم های صوتی دارای صدای مونو، استریو و کمی بعد صدای فراگیر (surround) بودند. ولی تنها در یک جهت صدا را منتشر می‌کردند و محیط کوچکی را پوشش می‌دادند. حالا سیستم صوتی بی‌سیم سامسونگ به صورت 360 درجه صدا را توزیع می‌کند که در نتیجه، هم محیط تحت پوشش گسترش یافته و هم در تمامی جهات صدای مورد نظر به خوبی شنیده می‌شود. سیستم صوتی بی‌سیم 360 سامسونگ اولین خروجی لابراتوار صدای سامسونگ در کالیفرنیا است.

 

لابراتواری که در سال 2014 در راستای تعهد سامسونگ به نوآوری جهانی راه اندازی شد. اسپیکر 360 از تکنولوژی انحصاری سامسونگ بنام رینگ رادیاتور بهره می‌برد تا صدا را بصورت 360 درجه ای منتشر کند. همچنین از دیگر ویژگی‌های بارز این دستگاه پنهان بودن باند آن است که هدف از این طراحی با این سبک و سیاق، پخش صدایی متوازن در تمام جهات است؛ علاوه براین، طراحی منحصر‌فرد 360 به کاربران این اجازه را می‌دهد تا با هر دکوراسیون داخلی به‌ راحتی آن ‌را ترکیب کنند. شکل ظاهری بیضی این دستگاه نیز برگرفته از قابلیت انتشار 360 درجه‌ای صدا است. سیستم صوتی بی‌سیم 360 علاوه بر استفاده از ویژگی بلوتوث، از یک LAN بی سیم داخلی که در دو فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز قابل استفاده است بهره می‌برد تا امکان استریم موسیقی از شبکه اینترنت روی دستگاه موبایل را فراهم آورده و افت کیفیتی که در استفاده از بلوتوث های معمولی وجود دارد به حداقل رسیده و صدایی با کیفیت HD را در اختیار کاربر قرار دهد. اپلیکیشن مالتی روم 2 نیز به منظور استریم موسیقی و کنترل دستگاه 360 طراحی شده و به صورت رایگان روی شبکه اینترنت قرار داده شده است. این محصول در دو مدل R7 (رومیزی) و R6 (با قابلیت حمل و مجهز به باتری داخلی با ظرفیت پخش موسیقی تا 6 ساعت) معرفی شده است.


شنبه 94 مهر 18 , ساعت 10:30 صبح

دو شرکت گوگل و مایکروسافت تمامی پرونده هایی که علیه هم دارند را در تصمیمی عجیب از دادگاه بیرون می آورند.

یکی دیگر از بزرگ ترین نبردهای دادگاهی "سیلیکون ولی " رو به پایان است و دو شرکت گوگل و مایکروسافت می خواهند تمامی پرونده هایی که علیه یکدیگر دارند را از دادگاه بیرون آورده و مشکلات خود را فراموش کنند.

 
به گزارش بلومبرگ، تمامی 20 پرونده موجود که در هر کدام یکی از شرکت ها شاکی بود قرار است از دستور کار دادگاه ها خارج شده و به نزاع 5 ساله این دو غول بزرگ تکنولوژی پایان بخشد. مسائل مورد بحث از تلفن های همراه (شکایت مایکروسافت) تا ویدیو پلی بک اکس باکس (شکایت گوگل) را شامل می شد.
 
3631306 147
 
دو شرکت مذکور حالا قرار است روی تکنولوژی ها با یکدیگر کار کرده و به گونه ای کار را جلو برند که مانع از به وجود آمدن مشکلات این چنینی شود. مسلما چنین رویدادی را می توان یک تغییر مثبت قلمداد کرد و اگر پیگیر اخبار دو کمپانی بوده باشید، حتما از تغییر فرهنگ ساختاری هر دو با خبر هستید.
 
مایکروسافتی که سال 2010 از موتورولا شکایت کرد، شرکتی دیگر بود. استیو بالمر از موفقیت اندروید و شکست خوردن ویندوزفون در برابر آن شاکی بود و هر اقدامی در جهت مطرح کردن نام سیستم عامل خود را نادیده نمی گرفت. حالا 5 سال جلو بیایید و ساتیا نادلا را ببینید

شنبه 94 مهر 18 , ساعت 10:29 صبح

اینستاگرام، یکی از صفحات اجتماعی پرطرفدار که از طریق تصاویر کاربران در گردش است، یک پله بالاتر رفت.

این روزها تغییر فصل چشمگیری در حال پدیدار شدن است که افراد به سادگی این تغییرات را لمس کرده و آن ها را در صفحات اینستاگرام خود به اشتراک می گذارند.
 
مشیبل از کاربران خواسته که از این پس، برای به اشتراک گذاشتن تصاویر خود در صفحات اینستاگرام، از آخرین آپدیت آن استفاده کرده و تصاویری پرتره و لنداسکیپ را به اشتراک بگذارند. این شبکه‌ی اجتماعی که تا کنون تنها عکس‌های مربعی شکل را منتشر می‌کرد اکنون این اجازه را به شما می‌دهد تا عکس‌های پرتره و منظره را با اندازه‌ی اصلی‌شان را پست کنید.
 
3643459 1aa91

 

هردو سیستم عامل اندروید و iOS می توانند از این ویژگی تازه اینستاگرام که چند روزی از رونمایی آن نگذشته است بهره ببرند.

مربعی کردن یک سری از عکس‌ها واقعا کار سختی است به همین دلیل این شرکت تصمیم گرفت رویه‌ی خود را تغییر دهد. بعد از اینکه اینستاگرام خود را آپدیت کردید، می‌توانید انتخاب کنید که عکس‌تان مربعی باشد و یا از فرمت منظره و پرتره استفاده کنید.


شنبه 94 مهر 18 , ساعت 10:29 صبح

این بازی در سبک شبیه سازی هواپیما می‌باشد. شما با دستان خود یک بدنه هواپیما طراحی کنید و قطعات آن را بسازید. حال ساخته دست شما باید پرواز کند و بدون هیچ نقصی در هوا بماند.

SimplePlanes v1.1.11.0 بازی کم حجم جدیدی در سبک شبیه سازی هواپیما می‌باشد که در سال 2015 توسط SimplePlanes.com برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. به کمک این بازی شما کامل ترین ابزار برای آنکه بتوانید دنیای پرواز با هواپیماها را تجربه کنید در اختیار خواهید داشت. قطعات مختلف را جمع آوری کنید تا بتوانید بدنه هواپیمای خود را طراحی کنید. محل‌های موتورها را تعیین کرده و بال‌های آن را نیز نصب کنید.

 

اکنون وقت آن است که به تماشای کنترل این هواپیما از سوی خلبان بنشینید. بیش از 50 هزار عدد هواپیما در وب سایت SimplePlanes.com به طور رایگان برای دانلود وجود دارند و می‌توانید از انان در بازی خود استفاده کنید. بازی شبیه سازی ساخت هواپیما یک بازی محبوب در سبک آموزشی است به گونه ای که کوچک ترین تغیرات شما در ساخت هواپیما موجب تغییر در پرواز آن خواهد شد. پس از پرواز هواپیمای طراحی شده این استرس که مبادا بر اثر فشار بالا برخی از قطعات از جای خود کنده شوند وجود دارند ، حتی اگر این اتفاق بیفتد یک خلبان ماهر می‌تواند با حفظ خونسردی خود ، همچنان با موفقیت هواپیما را فرود آورد. در این بازی علاوه بر امکانات طراحی حرفه ای هواپیماها ، می‌توانید به کابینه وارد شده و خودتان در مسابقات و چالش‌ها شرکت کنید. هواپیماهای خود را بدون هیچگونه محدودیتی آزمایش کنید و از جزیره خارج شوید تا ناشناخته‌های آن را خودتان کشف کنید.


   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ