سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس دانش را بجوید، [کوشش او [کفّاره گذشته اش باشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 94 مهر 18 , ساعت 10:30 صبح

دو شرکت گوگل و مایکروسافت تمامی پرونده هایی که علیه هم دارند را در تصمیمی عجیب از دادگاه بیرون می آورند.

یکی دیگر از بزرگ ترین نبردهای دادگاهی "سیلیکون ولی " رو به پایان است و دو شرکت گوگل و مایکروسافت می خواهند تمامی پرونده هایی که علیه یکدیگر دارند را از دادگاه بیرون آورده و مشکلات خود را فراموش کنند.

 
به گزارش بلومبرگ، تمامی 20 پرونده موجود که در هر کدام یکی از شرکت ها شاکی بود قرار است از دستور کار دادگاه ها خارج شده و به نزاع 5 ساله این دو غول بزرگ تکنولوژی پایان بخشد. مسائل مورد بحث از تلفن های همراه (شکایت مایکروسافت) تا ویدیو پلی بک اکس باکس (شکایت گوگل) را شامل می شد.
 
3631306 147
 
دو شرکت مذکور حالا قرار است روی تکنولوژی ها با یکدیگر کار کرده و به گونه ای کار را جلو برند که مانع از به وجود آمدن مشکلات این چنینی شود. مسلما چنین رویدادی را می توان یک تغییر مثبت قلمداد کرد و اگر پیگیر اخبار دو کمپانی بوده باشید، حتما از تغییر فرهنگ ساختاری هر دو با خبر هستید.
 
مایکروسافتی که سال 2010 از موتورولا شکایت کرد، شرکتی دیگر بود. استیو بالمر از موفقیت اندروید و شکست خوردن ویندوزفون در برابر آن شاکی بود و هر اقدامی در جهت مطرح کردن نام سیستم عامل خود را نادیده نمی گرفت. حالا 5 سال جلو بیایید و ساتیا نادلا را ببینید


لیست کل یادداشت های این وبلاگ