سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! اگر مرا به زنجیر کشی و عطای خود را در میان شاهدان از من بازداری، ... امیدم را ازتو نخواهم بُرید و چهره امیدوار به گذشتت را از تو نخواهم گرداند و محبّتت از قلبم بیرون نخواهد رفت . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]
 
دوشنبه 93 تیر 2 , ساعت 12:10 عصر
نکاتی در مورد نصب لوله‌ کاروگیت پلی اتیلن
حمل به داخل  ترانشه : در کارگذاری لوله پلی اتیلن دوجداره داخل ترانشه حتماً باید لوله پلی اتیلن را با استفاده از تجهیزات مناسب به داخل ترانشه  انتقال داد و از پرتاب کردن لوله پلی اتیلن به داخل ترانشه خودداری نمود. دقت شود که لوله در هنگام انتقال داخل ترانشه بر روی لبه قرار نگیرد. زیرا وزن لوله باعث تغییر شکل در لبه آن شده و اتصال لوله ها را به هم دچار مشکل می نماید.

شناوری : باتوجه به اینکه وزن پلی اتیلن از آب سبکتر می باشد و همچنین پروفیلهای لوله های دوجداره خالیست لذا در صورتیکه آب داخل ترانشه باشد لوله ها بر روی آن شناور خواهند شد. لذا باید لوله ها را با استفاده از ابزار مناسب از بالا و در قسمت تاج مهار نمود.

اختلاف دما : در شرایط کارگاه ممکن است بعضی لوله ها داخل ترانشه یا در قسمت سایه بوده و بعضی از آنها در آفتاب قرار گرفته باشند.  این تغییرات شرایط گاهی اختلاف دمایی بیش از 20 تا 30 درجه سانتیگراد را بدنبال خواهد داشت. لذا دقت شود که لوله های پلی اتیلن در شرایط مشابهی نگهداری شوند تا هنگام  نصب کاملاً هم  دما باشند در غیر اینصورت پس از نصب و بعد از گذشت مدت زمانی لوله ها از قسمت اتصالات دچار نشت شده و یا نصب اتصالات دچار مشکل خواهد شد.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ